MD gradient MZ20 tall.png

TERAPIE RÁZOVOU VLNOU

Léčba rázovou vlnou je léčebnou fyzikální metodou patřící do skupiny mechanoterapie.

Energie se přenáší na postižené místo vysokoenergetickou tlakovou akustickou vlnou,

která vyvolává v tkáni hojivé a regenerační procesy.

Naše pracoviště disponuje špičkovým přístrojovým vybavením, které vlastní pouze několik pracovišť v České republice.

Byli jsme jedním z prvních vlastníků tohoto přístroje u nás a stali jsme se školícím střediskem pro firmu Storz.

Naše dlouholeté zkušenosti na tomto poli spolu s vysokou erudicí našich fyzioterapeutů nám dávají možnost

dosáhnout nejlepších výsledků, které tato metoda umožňuje.

rv rad_edited.jpg

RADIÁLNÍ RÁZOVÁ VLNA

Radiální rázová vlna vzniká na mechanickém principu. V hlavici přístroje se pohybuje projektil,

který naráží do koncovky pneumatickou silou. Vzniklá energie se přenáší dále do těla,

konkrétně do vrchních částí vazivové a myoskeletální tkáně. Energetický paprsek má rozbíhavou tendenci, nejlépe se tedy uplatní na povrchových tkáních.

Hloubka průniku je cca 6 cm a intenzita vlny závisí na použitém aplikátoru.

rv fok_edited.jpg

FOKUSOVANÁ RÁZOVÁ VLNA

Fokusovaná rázová vlna je vysokoenergetická zvuková vlna vytvořená na elektromagnetickém principu. Místo bolesti je zacíleno cylindrickou cívkou s parabolickým reflektorem.

Energetický paprsek fokusované rázové vlny je zaostřen do jednoho bodu.

Při průniku tkáněmi se paprsek nerozbíhá, proto je účinek maximální a přesně cílený.

Vlna proniká až do hloubky 12 cm.

rv kos_edited.jpg

KOSMETICKÁ RÁZOVÁ VLNA

Vysokoenergetická vlna intenzivně prokrvuje ošetřovanou oblast

a tím podporuje regeneraci kůže (včetně hojení jizev po akné).

Tlaková akustická vlna napomáhá tvorbě kolagenu a tím zlepšuje pružnost kůže,

zamezuje tvorbě vrásek a zjemňuje již vzniklé kontury.

Doporučujeme 5-7 aplikací s odstupem jednoho týdne.

Rázová vlna je taktéž indikována k léčbě celulitidy. Ošetření stimuluje metabolické procesy v těle.

Hluboko v kůži díky tomu dochází k obnově tvorby kolagenu, elastinu a zároveň k odbourávání nežádoucího tuku.

Dokáže zpevnit, vyhladit, a dokonce celkově omladit pokožku.

Tím se stává jednou z nejúčinnějších způsobu léčby celulitidy. Aplikuje se na stehna, hýždě, břicho a paže. Doporučujeme minimálně 5 aplikací, nejlépe 8 až 12, 2x týdně.

MD gradient Z20 mid.png

INDIVIDUÁLNÍ FYZIOTERAPIE

ltv_edited.jpg

LTV (LÉČEBNÁ TĚLESNÁ VÝCHOVA)

Cvičení je vedeno fyzioterapeutem a sestaveno dle Vaší diagnózy a aktuálních potíží.

Využíváme širokou škálu moderních rehabilitačních metod (DNS dle prof. Koláře,

cvičení dle Mojžíšové, SM systém, viscerální a osteopatické techniky,

mobilizace kloubů, ACT, McKenzie a další).

masaz_edited.jpg

MASÁŽ

Masáž od našich certifikovaných zdravotních masérů pomáhá proti zatuhlým svalům,

bolestem zad, zmírňuje stres a regeneruje tělo po sportovní námaze.

Provádíme segmentální masáž (krční, hrudní, či bederní páteř, dolní/horní končetiny),

nebo masáž celého těla.

man lymfo_edited.jpg

MANUÁLNÍ LYMFODRENÁŽ

Jedná se o velmi jemnou, nebolestivou techniku, která ovlivňuje křehký mízní systém.

Je vhodná k ošetření akutních a velmi bolestivých stavů a lokalit,

špatně dostupných pro přístrojovou lymfodrenáž (obličej, drobné klouby, hrudník).

Délka aplikace je 60-90 minut.

PŘÍSTROJOVÁ FYZIOTERAPIE

laser_edited.jpg

LASER

Laseroterapie je velmi účinná metoda k léčbě většiny ortopedických onemocnění.

Pro své biostimulační účinky se hodí jak k léčbě čerstvých úrazů, tak poúrazových stavů.

Přístroj pro laseroterapii umožňuje aplikaci jak bodově tužkou, tak plošně scannerem.

Naše zkušenost je, že laseroterapie je účinnější a rychlejší než aplikace ultrazvuku.

fyzio terapie_edited.jpg

FYZIKÁLNÍ TERAPIE

Na našem pracovišti jsou k dispozici 3 přístroje poskytující kompletní spektrum elektroterapie a ultrazvuku. To nám umožňuje kombinovat manuální fyzioterapii s přístrojovou. Naší oblíbenou a účinnou metodou pro bolesti rukou a nohou je ultrazvuk ve vodní lázni. Magnetoterapie je samozřejmou součástí všech fyzioterapií indikovanou prakticky při všech ortopedických diagnosách.

lymfo pristroj_edited.jpg

PŘÍSTROJOVÁ LYMFODRENÁŽ

Přístrojová lymfodrenáž je účinnou metodou řešení problémů lymfatického systému.

Efektivně bojuje proti otokům dolních končetin, celulitidě a pocitu těžkých nohou.

Je vhodná jako doplňková terapie v rámci celkové detoxikace organismu

a často se také užívá jako kosmetická procedura.

co2_edited.jpg

CO2 KOUPELE

Zábal v pytli s oxidem uhličitým zvyšuje prokrvení v povrchových vrstvách pokožky

i hlouběji v organismu, zajišťuje přísun kyslíku a živin do všech tělesných tkání,

aktivuje lymfatický systém, zlepšuje prokrvení periferních částí těla.

Metoda je ideální k léčbě otoků po ortopedických operacích a po úrazech.

raselina_edited.jpg

RAŠELINOVÝ OBKLAD

Na tepelný nosič zahřátý na teplotu 60° přikládáme rašelinový polštář zabalený ve filtračním papíru. Pacient tedy může využít tepla i "chemie " rašeliny, aniž by byl rašelinou zcela zmazán. Používáme nejčastěji při bolestech páteře. Jako další možnost nabízíme aplikaci zahřáté lázeňské rašeliny

přímo na ruce a nohy. Indikací jsou především bolestivé stavy při degenerativních onemocněních.